Procedemento

Modelo 296. Declaración Informativa. Retencións e ingresos á conta do imposto sobre a renda de non residentes (sen establecemento permanente). Resumo anual.

Datos xerais


Denominación

Modelo 296. Declaración Informativa. Retencións e ingresos á conta do imposto sobre a renda dos non-residentes (sen establecemento permanente). Resumo anual.

Tipo de procedemento

Tributario

Materia

Impostos

Obxecto

Facilitar a presentación do resumo anual de retencións e ingresos á conta do imposto sobre a renda dos non-residentes, sen establecemento permanente.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento


Forma de inicio

Interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Presentación telemática a través de Internet.Entidades colaboradoras

Documentación

Modelo 296

Fases do procedemento/servizo

Non ten fases específicas de tramitación

Formularios

Modelo 296 (tramitación electrónica)

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica


Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Outros, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa


Normativa de tramitación

Resolución de 4 de marzo de 2014, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, sobre asistencia a los obligados tributarios y ciudadanos en su identificación telemática ante las entidades colaboradoras con ocasión del pago de deudas por el procedimiento de cargo en cuenta, mediante el sistema de firma no avanzada con clave de acceso en un registro previo (pin24h). (BOE 11-marzo-2014)

Normativa Básica

Orden EHA/3290/2008, de 6 de noviembre, por la que se aprueban el modelo 216 «Impuesto sobre la Renta de no Residentes. Rentas obtenidas sin mediación de establecimiento permanente. Retenciones e ingresos a cuenta. Declaración-documento de ingreso» y el modelo 296 «Impuesto sobre la Renta de no Residentes. No residentes sin establecimiento permanente. Declaración anual de retenciones e ingresos a cuenta». ( BOE 17-noviembre-2008)