Procedemento

Certificados. Expedición de certificados de débeda pendente.

Datos xerais


Denominación

Certificados. Expedición de certificados de débeda pendente.

Tipo de procedemento

Tributario

Materia

Impostos

Obxecto

Procedemento para a expedición dun certificado das débedas pendentes do obrigado tributario fronte á Facenda Pública que sexan xestionadas pola Axencia Estatal de Administración Tributaria.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento


Forma de inicio

Interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.
Oficinas da AEAT.
Oficinas de Correos.
Demais lugares considerados no artigo 16 da Lei 39/2015.

Documentación

Solicitude do certificado.

Fases do procedemento/servizo

Non ten fases específicas de tramitación.

Formularios

Modelo 01. Tramitación presencial

Modelo 01. Tramitación electrónica

Prazo de resolución

20 día/s hábil/es

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Non procede a interposición de recursos. Contra o contido do certificado unicamente se admite escrito de desconformidade no prazo de 10 días polo que se solicite a modificación.

Información vinculada á tramitación electrónica


Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa


Normativa Básica

Real Decreto 1065/2007, de 27 de julio, por el que se aprueba el Reglamento General de actuaciones y procedimientos de gestión e inspección tributaria y de desarrollo de las normas comunes de los procedimientos de aplicación de los tributos. Artículos 70 a 75. (BOE 5-septiembre-2007)

Resolución de 22 de enero de 2013, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, sobre organización y atribución de competencias en el área de Recaudación. (BOE 25 enero 2013)