Procedemento

Modelo 995. Cesión de Información Urbanística por EELL.

Datos xerais


Denominación

Modelo 995. Cesión de Información Urbanística por EELL.

Tipo de procedemento

Tributario

Materia

Impostos

Obxecto

Presentación anual por parte das Entidades Locais da declaración informativa modelo 995, que contén información urbanística.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento


Forma de inicio

Oficio

Solicitante: Administración

Lugar de presentación

Telemática

Documentación

Declaración informativa modelo 995, a presentar polas entidades locais á AEAT, contendo determinada información de carácter urbanístico.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: Envío á AEAT por parte das entidades locais do modelo 995, que contén información urbanística relativa ao imposto sobre construcións, instalacións e obras, ao imposto sobre o incremento do valor dos terreos de natureza urbana, ao imposto sobre bens inmobles de persoas residentes no estranxeiro, aos cambios na clasificación do solo, e ás licenzas de obra. O devandito modelo 995 envíase á AEAT no mes de marzo de cada ano, referíndose a información que contén ao ano natural anterior.
Tramitación. Recepción do modelo 995 por parte da AEAT.
Terminación. Incorporación da información contida nos modelos 995 ás bases de datos da AEAT.

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica


Sistema de identificación

Certificado electrónico

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa


Normativa Básica

Convenio entre la AEAT y la Federación Española de Municipios y Provincias para el intercambio de información tributaria y colaboración en la gestión recaudatoria de 15 de abril de 2003.

Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria. Artículo 94 y 95. (BOE 18-diciembre-2003)

Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. Artículos 140 a 142, 155 y disposición adicional 17ª (BOE 02-10-2015).

Normativa que aprueba la inclusión del procedimiento o servicio en el registro

Resolución de 28 de diciembre de 2009, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se crea la sede electrónica y se regulan los registros de la Agencia Estatal de Administración Tributaria. (BOE 29-diciembre-2009)