Procedemento

Xestión de empregados públicos.

Datos xerais


Denominación

Xestión de empregados públicos.

Tipo de procedemento

Inscrición en rexistro e comunicación administrativa

Materia

Impostos

Obxecto

Realización de trámites por Internet en representación de terceiras persoas

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento


Forma de inicio

interesado

Solicitante: Administración

Lugar de presentación

Telemática

Documentación

Acordo de colaboración

Fases do procedemento/servizo

Inicio. Inscrición no rexistro de funcionarios públicos habilitados

Formularios

Alta/baixa/consulta/Carga do censo (Tramitación electrónica)

Prazo de resolución

Non ten

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Non procede a interposición de recursos

Información vinculada á tramitación electrónica


Sistema de identificación

Certificado electrónico

Nivel de interactividade

Nivel 5: Proactivo

Normativa


Normativa de tramitación

Ley 59/2003, de 19 de diciembre, de firma electrónica

Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos

real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007

Orden HAP/800/2014, de 9 de mayo, por la que se establecen normas específicas sobre sistemas de identificación y autenticación por medios electrónicos con la Agencia Estatal de Administración Tributaria

Normativa Básica

Ley 59/2003, de 19 de diciembre, de firma electrónica

Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos

Real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007

Orden HAP/800/2014, de 9 de mayo, por la que se establecen normas específicas sobre sistemas de identificación y autenticación por medios electrónicos con la Agencia Estatal de Administración Tributaria